augusztus 10, 2017 Jergel Timea® 0Comment

A forró nyári napok különösen megterhelik a szervezetet, ilyenkor nőnek a szívpanaszok is. És ha  kánikula, akkor álmatlanság. Ha pedig napokon keresztül éjszaka álmatlanul hánykolódunk nappal is egyre fáradtabbak, nyűgösebbek leszünk. Melegben ugyanis senki sem tud aludni. És nem csak az elalvást nehezítik meg, hanem a pihentető álmot is.

Ha te is csak forgolódsz éjszaka, a következőket teheted.

  1. Készülj fel az alvásra, esténként egy rövid ideig teremts csendet és nyugalmat magad körül
  2. Délután 2 óra után már ne kávéz és ne is nagyon gyújts rá
  3. Nem tudsz elaludni, ne hánykolódj az ágyban menj ki olvasni vagy relaxálj
  4. Tartsd kint az elektromos eszközöket a hálószobán kívül
  5. Alváshoz a teljes sötétség a megfelelő, ha ez nem megoldható, használj szemmaszkot
  6. A zajok csökkentésére is fordíts gondot.
  7. Próbálj éjszakára egy kis huzatot csinálni, lefekvés előtt ventilátorral is lehűtheted a levegőt
  8. Tegyél egy vizes lepedőt az ablakra, az is segíthet a levegő hűtésében.
  9. Elalvás előtt kapcsold ki a tévét, mert a fény könnyen felébreszthet, ha elaludtál
  10. Zuhanyoz le
  11. Könnyű, jól szellőző anyagú alvóruhát vegyél fel

Viszont tudom, hogy nem vagyok ezzel egyedül, a kánikula okozta nyári fáradtság szindróma rajtam kívül, sok embert leterít.  Ha tudjuk, hogy hogyan védekezzünk, azzal már sokat tehetünk azért, hogy jól aludjunk és pihenten ébredjünk a kánikula idején is.

Kövess ITT-FACEBOOK és ITT-INSTAGRAM is!

Kép: https://burst.shopify.com/photos/relaxing-in-the-morning

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.